Wiele firm w (ciągu|przeciągu} roku deleguje swoich pracowników. Bardzo często są to wyjazdy w celu załatwienia ważnych spraw biznesowych, spotkań z kontrahentem, negocjacji czy innych ważnych spraw. Jeśli sam wyjazd służbowy jest tylko kilku dniowy nie stanowi on problemu dla pracodawcy. Jeśli jednak chcemy delegować swoich pracowników do innego państwa przynależnego do Unii Europejskiej na dłuższy okres czasu musimy mieć pojecie na temat wszystkich obowiązujących nas przepisów. Wszelkiego rodzaju przepisy dotyczące nie tylko samej delegacji ale również warunków ubezpieczenia, płatności za dokonaną pracę, urlopu i innych znaczących kwestii definiuje nam prawo europejskie jak i sama Unia do której Polska przynależy. Zatem by delegować swoich pracowników na dłuższy czas należy znać wszystkie ważne przepisy które nas obowiązują. By dowiedzieć się wszelkich koniecznych wiadomości warto wybrać się na organizowane konferencje, spotkania związane właśnie z tą tematyka nowa dyrektywa wdrożeniowa w zakresie delegowania. Mają one na celu uświadomienie i edukowanie pracodawców co należy wiedzieć przed samym delegowaniem swoich pracowników.